دانلود کتاب بهشت فروش کجاست؟ ( راهنمای کاربردی و بومی برای رسیدن به بزرگترین اهدافی که یک فروشنده می تواند داشته باشد)

تاریخ انتشار : 21 آگوست 2017

کارنیل مرکز رایگان کتاب های موفقیت

 

دریافت کتاب رایگان بهشت فروش کجاست؟ ( راهنمای کاربردی و بومی برای رسیدن به بزرگترین اهدافی که یک فروشنده می تواند داشته باشد)

توضیحات:

کار و زندگی؛ دو مقوله ی متفاوت

دیگر زمان آن رسیده بود که لیلا برای حضور در جلسه ای که از کودکی رویایش را می بافت آماده شود، جلسه ای که با حضور وزیر و معاونان عالی رتبه اش برای مذاکره در مورد بزرگترین قرارداد صنعتی تاریخی کشور بود. همه چیز داشت بر طبق رویاهایش پیش می رفت اما سینا رازی در این میان چه نقشی داشت؟! قرار بود در این جلسه ی مهم، لیلا عادل و سینا رازی بر سر منافع شرکت هایشان به عنوان ارشدهای مذاکره کننده با هم همکاری کنند.
لیلا نمی توانست هیچوقت اولین ملاقات کاری خود با سینا رازی را فراموش کند، ملاقاتی که برای بستن یک قرارداد تأمین مواد اولیه ی قطعات صنعتی شرکت آقای رازی انجام شده بود اما در انتهای جلسه تنها چیزی که در ذهن لیلا ماند، مردی بلند قد بود

خصوصیات این کتاب

نوع فایلعنوان کتاب: بهشت فروش کجاست؟ ( راهنمای کاربردی و بومی برای رسیدن به بزرگترین اهدافی که یک فروشنده می تواند داشته باشد)

نوع فایلنویسنده: حسین رمضانی

نوع فایلموضوع کتاب: موفقیت در  کسب و کار

نوع فایل نوع فایل: pdf

پایایی تعداد صفحات: ۷۴

منبع منبع: کارنیل، مرکز رایگان کتاب موفقیت

دانلود مستقیم و رایگان کتاب بهشت فروش کجاست؟ ( راهنمای کاربردی و بومی برای رسیدن به بزرگترین اهدافی که یک فروشنده می تواند داشته باشد)

نظرات