دانلود کتاب نردبان فروش

تاریخ انتشار : 5 سپتامبر 2017

کارنیل مرکز رایگان کتاب های موفقیت

 

دریافت کتاب رایگان نردبان فروش

توضیحات:
رکود در بازار یک اتفاق علنی است و نمیتوان آن را کتمان کرد و یا نادیده گرفت؛ اما بیشک تمام مشتریان دست از خرید برنداشتهاند و درصدی از آنان همچنان به خرید خود ادامه میدهند.
سهم ما از این درصد از مشتریان چقدر است؟ درست است که کیک کوچکتر شده است، اما اگر ما بتوانیم سهم بزرگتری از این کیک کوچک شده را از آن خود کنیم، باز هم میتوانیم به سود مورد نظر دست پیدا کنیم. کافی است با بکارگیری شیوه هایی که در این کتاب الکترونیکی به آن اشاره شده است، درصدی از مشتریانی که به رقبای شما مراجعه میکنند را به سوی خود جذب کنید.

کارشناسان بازاریابی و فروش معتقدند در دوران رکود توجه به عواملی مثل بازاریابی و فروش و نوآوری، بسیار حیاتی و حائز اهمیت است. بازار ایران در گذشته یک بازار کاملاً انحصاری بوده است و اکثر کسب وکار در ایران بهراحتی و بدون داشتن سیستم بازاریابی و فروش، بدون توجه به برندسازی و نوآوری، به راحتی و بدون هیچ دردسری محصول خود را میفروشند و این مشتری بود که باید نظر تولید کننده و فروشنده را جلب میکرد تا بتواند به کالا دست پیدا کند؛ اما بازار ایران در شرایط فعلی به یک بازاری نیمه رقابتی تبدیل شده است و در آینده به بازاری کاملاً رقابتی تبدیل خواهد شد.

 

خصوصیات این کتاب

نوع فایلعنوان کتاب: نردبان فروش

نوع فایلنویسنده: اقیانوس آبی

نوع فایلموضوع کتاب: موفقیت در کسب و کار

نوع فایل نوع فایل: pdf

پایایی تعداد صفحات: ۱۵

منبع منبع: کارنیل، مرکز رایگان کتاب موفقیت

دانلود مستقیم و رایگان کتاب نردبان فروش

نظرات