دانلود کتاب رمز موفقیت

تاریخ انتشار : 13 دسامبر 2016

کتاب نیل مرکز رایگان کتاب موفقیت

کتاب رمز موفقیت

توضیحات:

موفقیت چیست؟

از جهات گوناگون اظهار نظر های متفاوت و فراوانی شده است. اما هیچ یک از این اظهار نظر ها مطلق و  به طور صد درصد قابل استناد نبوده است. موفقیت، همیشه در رابطه با افراد و اعمال آنها مطرح بوده است و به عبارت ساده می توان گفت: در جنبه های مختلف سبقت گرفتن انسان از افراد هم سطح را در اصطلاح، موفقیت می نامند.

مثلا در مسابقات ورزشی، تیمی که بر حریف هم سطح خود پیروز می شود، موفق شده است. در جهات شغلی و حرفه یی نیز دست یافتن به موقعیتی برتر را موفقیت نام می دهند. برای تبیین و تشریح جهات گوناگون موفقیت، مثال های فراوانی می توان عرضه کرد، ولی با این همه واژه ی موفقیت در اذهان همه ، به یک اندازه محبوب و ایده آل نیست حتی کسانی وجود دارند که موفقیت را از خانواده ی واژه های کثیف و ناخوشایند به حساب می آورند.

در توضیح چنین نظری، جنبه های منفی موفقیت مورد توجه قرار می گیرد که بیشتر بر تفسیر های عرضه شده ازموفقیت متکی است. برای واضح تر شدن مقصود ذکر مثال هایی الزامی به نظر می رسد که شاید خالی از لطف هم نباشد:

تاریخ، حافظی امین برای نگهبانی از چنین موفقیتها و افراد موفقی است : وقتی آدولف هیتلر در فتنه ی عظیم جهانی خود، میلیونها انسان را به خاک و خون می کشد، آیا می توان گفت به موفقیت دست یافته، حتی اگر درنهایت با آن وضع اسف بار مغلوب نمی شد؟

 

خصوصیات این کتاب

 پایایینام کتاب: رمز موفقیت

نوع فایلنام نویسنده: دیل کرنگی، جیمز آلن و ال وایل

نوع فایلموضوع کتاب: روانشناسی و موفقیت

نوع فایل نوع فایل: pdf

پایایی تعداد صفحات: ۱۴۶

منبع منبع: کتاب نیل، مرکز رایگان کتاب موفقیت

 دانلود مستقیم و رایگان کتاب رمز موفقیت

نظرات