دانلود کتاب استفاده از ابزارهای تست کردن برای گرفتن بازخورد سریع

تاریخ انتشار : 15 آوریل 2017

 

کتاب استفاده از ابزارهای تست کردن برای گرفتن بازخورد سریع

توضیحات:

راهی که شما می تونین یه کاری بی نقص و همینطور به قولی کاربر پسند رو ارایه بدین اینه که اون کار رو به نحو احسن مورد ارزیابی قرار بدین ولی اگر این کار رو بزارین آخر پروژه انجام بدین ممکنه شما وقت کافی برای درست کردن خطاهای برنامه نداشته باشین یا اینکه حتی بودجه ی کافی نداشته باشین که دوباره یه محل ای رو پیدا کنید که همه جمع شین و خطاهای برنامه رو پیدا کنید. بعضی از افراد ممکنه حتی ندونن که چقدر تست کردن برنامه می تونه مفید باشه یا حتی بدتر از اون این باشه که اونا اصلن اهمیت ندن . اگر شما خودتون رو تو یکی از شرایط بالا می تونید تصور کنید باور کنید که هنوز هم ممکنه که بازخورد کارتون رو بگیرید و با این کار به پروژتون اعتبار ببخشید .

از این قسمت من براتون توضیح میدم که چجوری میتونین session هایی برای تست کردن مفید برنامه هم از راه دور و هم از خونه بسازید که به طراحی های خودتون اعتبار بدهد و همینطور یک برنامه ی اصطلاحا User Experience ارایه بدهد .

Skype
یک راه بسیار عالی اینه که از دوستان و آشنایان خودتون یا کسانی که به راحتی به طرح شما می خورن استفادهکنید ! بعد از اینکه یک لیستی از کسانی که تمایل به شرکت کردن در تست شما دارند یک session ای بر اساس دسترسی آن ها تدارک ببینین و دعوت نامه های اون رو براشون بفرستین (می توانید از Doodle برای برنامه ریزی استفاده کنید .)

 


خصوصیات این کتاب

 نوع فایلعنوان کتاب: استفاده از ابزارهای تست کردن برای گرفتن بازخورد سریع

نوع فایلنویسنده: آکادمی آی تی

نوع فایلموضوع کتاب: موفقیت در زندگی فردی

نوع فایل نوع فایل: pdf

پایایی تعداد صفحات: ۱۴

منبع منبع: کتاب نیل، مرکز رایگان کتاب موفقیت

دانلود مستقیم و رایگان کتاب استفاده از ابزارهای تست کردن برای گرفتن بازخورد سریع

نظرات