دانلود کتاب همه چیز درباره ژست های حرفه ای در عکاسی ( تصویری)

تاریخ انتشار : 21 ژوئن 2017

کارنیل مرکز رایگان کتاب های موفقیت

 

دریافت کتاب رایگان همه چیز درباره ژست های حرفه ای در عکاسی ( تصویری)

توضیحات:

ژست گرفتن در یک نگاه:
عکاسی از افراد ترکیبی از عوامل مختلف از جمله: نور پردازي در فضاي بسته و در فضاي آزاد، مکان یابی خلاق، برجسته سازي سوژه، ثبت احساسات و شخصیت فرد و آخرین و یکی از مهمترین آنها ژست گرفتن تشکیل شده است. که رعایت تک تک آنها در خلق تصویري زیبا حیاتی است.

ژست گرفتن چیزي جز زبان بدن نیست. انگشتی که جایی را نشان می دهد، شانه هاي افتاده، سر پایین و… هر کدام می تواند بیانگر حالت ها و خصوصیات شخصیتی فرد باشد. اصولا ژست گرفتن سوژه را عکاس می بیند و کنترل می کند و باید به سوژه خود بیاموزد چگونه احساسات خود را در تصویر به نمایش بگذارد حتی به این شیوه می توان از فرد شخصیتی متفاوت به نمایش گذاشت.

کمی بیشتر دقت کنید: فردي با اعتماد به نفس بالا با شانه هاي خمیده و سر پایین نمی ایستد. آنها راست می ایستند و چهره اي دارند که که گویی نسبت به زندگی شور و هیجان زیادي دارند. فردي که ساکت و گوشه گیر است نمی تواند به راحتی در وسط خیابان برقصد ولی کسی که پر انرژي و پر حرارت است هنگامی که صداي موسیقی را می شنود نا خودآگاه از جایش بلند می شود و شروع به حرکت می کند. درباره آناتومی بدن فکر کنید: هر قسمت از بدن هر کسی حرف هاي زیادي براي درباره شخصیت او بیان می کند به خصوص اگر هر کدام از آنها در موقعیت درست قرار گرفته باشد. شما به عنوان عکاس چهره باید بتوانید هر عضو بدن را در جاي مناسب قرار دهید و دانش خود را درباره زبان بدن تقویت کنید.

 

 

خصوصیات این کتاب

نوع فایلعنوان کتاب: همه چیز درباره ژست های حرفه ای در عکاسی ( تصویری)

نوع فایلنویسنده: رضا فریدون نژاد

نوع فایلموضوع کتاب: موفقیت در زندگی فردی

نوع فایل نوع فایل: pdf

پایایی تعداد صفحات: ۹۲

منبع منبع: کارنیل، مرکز رایگان کتاب موفقیت

دانلود مستقیم و رایگان کتاب همه چیز درباره ژست های حرفه ای در عکاسی ( تصویری)

نظرات