دانلود کتاب علم و عضله (۳)

تاریخ انتشار : 20 ژوئن 2017

کارنیل مرکز رایگان کتاب های موفقیت

 

دریافت کتاب رایگان علم و عضله (۳)

توضیحات:

پورعلي فرد: ايران به كيي از قطب هاي پرورش اندام جهان تبديل شده است. رئيس فدراسيون بدنسازي و پرورش اندام گفت: در صورت موافقت سازمان تربيت بدني پيشنهاد ميزباني ايران را در مسابقات جهاني پرورش اندام به فدراسيون جهاني ارائه خواهيم كرد.

ناصرپورعلي فرد در گفتگو با پايگاه خبري ورزش ايران افزود: در حاشيه مسابقات آسيايي كه چندي پيش به ميزباني كشورمان برگزار شد، مسئولان كنفدراسيون آسيا و جهان به دكتر سجادي معاون ورزشي سازمان تربيت بدني پيشنهاد ميزباني رويداد جهاني اين رشته را در ايران دادند كه اكنون در صورت موافقت رياست سازمان تربيت بدني پيشنهاد رسمي خود را به مديران جهاني پرورش اندام اعلام خواهيم كرد.
وي تصريح كرد: حدود كي ماه ديگر مجمع ساليانه فدراسيون جهاني بدنسازي و پرورش اندام به ميزباني كشور هند برگزار خواهد شد كه در صورت موافقت سازمان تربيت بدني پيشنهاد خود را براي ميزباني مسابقات جهاني سال ۲۰۱۲ به طور رسمي اعلام خواهيم كرد. البته لازم به ذكر است كه با توجه ميزباني خوب ما در مسابقات آسيايي و همچنين رضايت مسولان جهاني به احتمال زياد با درخواست فدراسيون ايران موافقت خواهد شد. پورعلي فرد در ادامه با اشاره به قهرماني ملي پوشان ايران در مسابقات آسيايي پرورش اندام گفت: با توجه به اردوها و تداركاتي كه براي حضور در مسابقات در نظر گرفته بوديم كسب قهرماني دور از دسترس نبود و شايسته ترين تيم براي كسب اين عنوان بوديم.

 

خصوصیات این کتاب

نوع فایلعنوان کتاب: علم و عضله (۳)

نوع فایلنویسنده: www.elmoazole.ir

نوع فایلموضوع کتاب: موفقیت در زندگی فردی

نوع فایل نوع فایل: pdf

پایایی تعداد صفحات: ۳۰

منبع منبع: کارنیل، مرکز رایگان کتاب موفقیت

دانلود مستقیم و رایگان کتاب علم و عضله (۳)

نظرات