دانلود کتاب زندگی نامه الکس فرگوسن

تاریخ انتشار : 20 ژوئن 2017

کارنیل مرکز رایگان کتاب های موفقیت

 

دریافت کتاب رایگان زندگی نامه الکس فرگوسن

توضیحات:

سر الکس فرگوسن در سال ۱۹۴۱ در گووان اسکاتلند به دنیا آمد. او در دوران بازیگری یک مهاجم گلزن بود و در نهایت توانست به باشگاهی بپیوندد که از کودکی طرفدارش بود: گلاسکو رنجرز. رقم انتقال او هم در آن دوران رکوردشکن بود: ۵۶ هزار پوند. او از سال ۱۹۷۴ وارد دنیای مربیگری شد. فرگوسن بعد از کسب تجربه در تیم هایی چون ایست استرلینگ – شایر و سنت میرن، به باشگاه ابردین اسکاتلند پیوست و موفق شد در جام برندگان جام فصل ۱۹۸۳-۱۹۸۲ به قهرمانی برسد. او در سال ۱۹۸۶ سکان هدایت منچستریونایتد را به دست گرفت و ۳۸ جام برای آنها به ارمغان آورد.

مهم ترین این افتخارات قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها، دو عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۱۳  قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و ۵  قهرمانی در جام حذفی انگلستان است. او در کل ۴۹ جام برای منچستری ها کسب کرد تا موفق ترین مربی بریتانیایی در تاریخ فوتبال باشد. فرگوسن در سال ۱۹۹۹ موفق به کسب عنوان سر (شوالیه) شد و در سال ۲۰۱۳ اعلام بازنشستگی کرد. او در آخرین فصل حضورش هم یونایتد را به قهرمانی لیگ برتر جزیره رساند. فرگوسن در سن ۷۱ سالگی همچنان به عنوان مدیر در باشگاه منچستریونایتد فعالیت می کند.

خصوصیات این کتاب

نوع فایلعنوان کتاب: زندگی نامه الکس فرگوسن

نوع فایلنویسنده: مهیار میرزاپور- امیررضا عباسی- محمد فیروزی- پویا نیری وند –علی شعبانی- سینا تاکایدی- محمد رضا احمدی – بنیامین حکاک زرگر- امیر علی – آرمین طاهر نیا- میلاد گودرزی- پدرام مهرورز – علی رجائی

نوع فایلموضوع کتاب: موفقیت در زندگی فردی

نوع فایل نوع فایل: pdf

پایایی تعداد صفحات: ۲۶۲

منبع منبع: کارنیل، مرکز رایگان کتاب موفقیت

دانلود مستقیم و رایگان کتاب زندگی نامه الکس فرگوسن

نظرات